Fotokoutek – super zábava na každou párty
Nakopněte svou párty s fotokoutkem a Printerkou!
Chystáte párty pro větší množství lidí a hledáte nové možnosti, jak jim přinést zábavu a vzpomínku na výjimečnou akci? Nabízíme vytvoření originálního fotokoutku!
Lidé se mohou vyfotit přímo ve fotokoutku, ale třeba i na baru, u pódia s živou hudbou nebo při tanci – stačí k tomu chytrý telefon nebo tablet. Na Printerce si pak mohou vytisknout kvalitní barevné fotografie ve formátu 10 x 15 cm nebo 15 x 20 cm s logem a datem Vaší akce nebo jinou doplňkovou grafikou.
Podobu Printerky samozřejmě upravíme stylově tak, aby se na Vaši párty hodila. Pokud jde o soukromou párty nebo máte vhodně vyřešené GDPR, získáte po akci navíc veškeré vytištěné fotky také v digitální podobě.
Kompletní tiskový servis pro Vaši párty
Kromě pronájmu Printerky nabízíme i kompletní servis s tím spojený a také další tiskový servis. Jde zejména o:
- Vytvoření samotného fotokoutku – zapůjčíme Vám pozadí pro focení, vtipné, či stylové doplňky – klobouky, brýle, staromódní oblečení apod.
- Zajištění obsluhy fotokoutku – na místě poradí, jak si fotku vytisknout nebo Vaše hosty přímo vyfotí na svůj chytrý telefon.
- Kompletní tiskový servis – zajistíme Vám tisk pozvánek, plakátů, vstupenek a dalších tiskových materiálů pro Vaši párty.
Pro vytvoření individuální nabídky nás prosím kontaktujte.
Ceník pronájmu Printerky pro oslavy a párty
Printerka na 1 - 2 dny s náplní na: | Cena Kč: |
400 fotografií 10 x 15 cm nebo 200 fotografií 15 x 20 cm | 9680 ,- (8 000,- bez DPH) |
200 fotografií 10 x 15 cm nebo 100 fotografií 15 x 20 cm | 6655 ,- (5 500,- bez DPH) |
100 fotografií 10 x 15 cm nebo 50 fotografií 15 x 20 cm | 4235 ,- (3 500,- bez DPH) |
50 fotografií 10 x 15 cm nebo 25 fotografií 15 x 20 cm | 2420 ,- (2 000,- bez DPH) |
Ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH. V ceně je zahrnuto nastavení a instalace Printerky pro Vaši akci, příprava vhodného obalu, zpracování grafických materiálů pro tisk fotografií a doprava na místo a z místa akce v rámci ČR (mimo tarifů, kde je výslovně uvedeno "bez dopravy").
U tarifů bez dopravy je potřeba Printerku nejdříve 2 dny před akcí vyzvednout a nejpozději 2 dny po akci odevzdat na naší provozovně v Kamenici u Prahy nebo v provozovně partnerské společnosti v Olomouci.
Doplnění náplně / navýšení limitu tisku - cena platí pro množství fotografií, které je v tarifu - tj. např. při pronájmu Printerky na jednodení akci s 800 fotografiemi 10 x 15 cm nebo 400 fotografiemi 15 x 20 cm platí cena za doplnění na dalších 800/400 fotografií. Při pronájmu na jednodení akci s 200 fotografiemi 10 x 15 cm nebo 100 fotografiemi 15 x 20 cm platí ta samá cena za doplnění dalších 200/100 fotografií.
Nabídla Vám konkurence lepší cenu? Zkuste nás kontaktovat, třeba se domluvíme...
Kam dál...
Pro objednání můžete využít náš objednávkový formulář.
Ukázky instalace Printerky u našich klientů.
Konají se u Vás často různé akce a máte zájem o dlouhodobý pronájem? Mrkněte na podmínky pro stálé umístění Printerky ve Vaší provozovně nebo na nabídku pro eventové a svatební agentury.
Nenašli jste, co hledáte? Zkuste nás kontaktovat!